Avoin työpaikka: hallintoassistentti

Pidätkö vaihtelevista hallinnollisista tehtävistä ja siitä, että päivät eivät ole koskaan samanlaisia? Oletko järjestelmällinen, oma-aloitteinen ja viihdyt ihmisten parissa? Geonova etsii nyt tiimiinsä monipuolista ja energistä hallintoassistenttia tukemaan kasvavan organisaation arkea. Hae paikkaa viimeistään 13.7.!

 

Hallintoassistenttina toimit osana Geonovan hallintotiimiä, johon kuuluvat talous, HR, IT ja vastuullisuus. Tehtäväsi on monipuolinen ja vaihteleva.

Päivittäisiin tehtäviisi voi kuulua esimerkiksi:

  • HR:n avustavat tehtävät
  • Taloushallinnon tukeminen reskontran tehtävissä yhteistyössä taloustiimin kanssa (esim. ostolaskujen käsittely, myyntisaatavien seuranta)
  • Hallinnolliset tukitehtävät ja toimiston arjen sujuvuuden varmistaminen (esim. postitukset, tilaukset, tilavaraukset)
  • Sisäisten tapahtumien organisointi
  • Esitysten ja dokumenttien koostaminen eri tiimien tukena
  • Erilaiset hallinnolliset tukitehtävät tilanteen mukaan
  • Johdon avustaminen mm. aikataulutuksessa, kokousjärjestelyissä ja muissa käytännön asioissa

Työ tapahtuu pääosin Helsingin toimistolla Pitäjänmäellä, mutta etätyö on mahdollista tehtävien salliessa (3–4 päivää viikossa toimistolla).

Lisätietoja ja hakuohjeet Adeccon sivuilta. Haku on auki 13.7. asti.

 

Geonova

Ota yhteyttä

Oletko kiinnostunut kuulemaan, miten kiinteistösi voisi siirtyä maalämpöön ilman omaa investointia? Jätä meille yhteydenottopyyntö. Palaamme asiaan mahdollisimman pian!

  • +358 29 7031 0950
  • Valimotie 17-19, 00380 Helsinki